Isnin, 2 Januari 2012

Hot FM Buka Gelanggang, Manis FM Litang Pukang

Mananya konti Manis FM di Kuala Terengganu?

Tup…tup…Datuk Mazlan Ngah, Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu melawat konti Hot FM yang mula beroperasi di Terengganu.

Apa dah jadi Mad Said (Datuk Seri Ahmad Said)? Apa jadi dengan pelaburan RM9.2 juta beli stesen Manis FM tu?

Kata dah ada team baru menggantikan team lama yang diketuai Hambali Abdul Latif yang kononnya yang baru ini lebih berwibawa dan orang kerajaan.

Jadi sekarang baru Padan muda. Hot FM senyap-senyap datang Terengganu buka gelanggang sedangkan Manis FM masih lintang pukang!

Itulah…percaya sangat dengan permainan Wan Ahamad (Datuk Wan Ahamad Wan Muda) tu.
Bukan tak tau, di Terengganu ini, Wan Ahamad tu banyak MEROSAKKAN daripada membawa faedah.

Akibat percaya dengan hasutan Wan Ahamad untuk melantik Haji Che Rani jadi Pengarah Eksekutif, Manis FM tak ke mana-mana. Masa bentang Bajet 2012 pun tidak ada ‘live’.

Memalukan sungguh orang Terengganu dengan isu pembelian Manis FM ini…Padanlah PAS dok menjerit mengenai isu ini.

Sekarang ini yang untung orang Kelantan. Mad Said bukan tolong orang Pabntai Timur tapi orang Kelantan,kerajaan PAS yang dapat manfaat!

Mad Said tenguklah sikit kenapa Wan Ahamad tu beria-ia dalam Manis FM ini. Jadi Pengarah pulak tu. Berlagak tahu semua...konon JACK OF ALL TRADES...sebenarnya dia tu 'Master Of all none!".

Peranannya menyisihkan orang tertentu yang berusaha menjayakan pembelian Manis FM dan visi mereka kena tenguk semula kalau tidak mahu pembelian Manis FM ini jadi isu besar wahai Mad Said.

Cukup-cukuplah beri 'kekayaan dan kuasa' kepada Wan Ahamad itu!

Baca posting di Teganukita untuk lebih lanjut:

Konti radio Hot FM mula beroperasi di Terengganu
Oleh FAUZI MOHD

Stesen ‘Lebih Hangat Daripada Biasa’, Hot FM memperkukuhkan jenamanya apabila melakar satu lagi sejarah baru bagi pendengar apabila konti radio di Kuala Terengganu mula beroperasi pukul 6 pagi tadi.

Hot FM dalam satu kenyataan berkata, beroperasi di frekuensi 105.0 fm, stesen radio yang mula beroperasi tahun 2006 itu memulakan siaran dengan celoteh nakal Hot FM AM Krew bersama Fara Fauzana, AG, Faizal Ismail dan Usop.

1 ulasan:

  1. Buat apa lagi nok promo Dato' Wan Ahmad tu, lagi kutuk jadi lagi hebat dia. Kita kena buat dok tahu je. Mat Said doh lama pun tak pakai dia.

    BalasPadam